Zdjecia wrzuce moze jutro (przed egzaminem na prawko
[PL] Pracownia Galharena, czyli powrót Jedi [15.03.13 BSB ]
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
Hmm czemu na niektorych elementach widac granulki ?? (laska plaszczyk?)
Ogolem robi pozytywne wrazenie ale jest taki malo powyciagany jak dla mnie ale ten granulat nie wiem czego to jest wina ale tak jak w przypadku tego barbariana UMPY ... jest to element psujacy korzystny wydzwiek modelu (zaburza gladkosc malowania) -> ale to chyba wina oswietlenia a nie jak u niego spreju...
BTW wg mnie zbyt przeladowana laska zauwazam ze ma malowane zawijasy ale zeby byly one bardziej no takie efekciarskie to proponowalbym zrobienie ich bardziej wyrazistych ... Fajny szlaczek na plaszczu cienko i rowno ale ogolem figsa strasznie przeladowana roznymi szlaczkami ... wg mnie fajnie by bylo zobaczyc wiecej gladkich powierzchni i bardziej skomplikowanych freehendow
tyle odemnie
pozdro
Ogolem robi pozytywne wrazenie ale jest taki malo powyciagany jak dla mnie ale ten granulat nie wiem czego to jest wina ale tak jak w przypadku tego barbariana UMPY ... jest to element psujacy korzystny wydzwiek modelu (zaburza gladkosc malowania) -> ale to chyba wina oswietlenia a nie jak u niego spreju...
BTW wg mnie zbyt przeladowana laska zauwazam ze ma malowane zawijasy ale zeby byly one bardziej no takie efekciarskie to proponowalbym zrobienie ich bardziej wyrazistych ... Fajny szlaczek na plaszczu cienko i rowno ale ogolem figsa strasznie przeladowana roznymi szlaczkami ... wg mnie fajnie by bylo zobaczyc wiecej gladkich powierzchni i bardziej skomplikowanych freehendow
tyle odemnie
pozdro
[PL] Pracownia Galharena, czyli malowania ciag dalszy...
Laska very OK, twarz, szczegolnie oczy - ......
Wlosy sa ladne 
jak dla mnie wszystko na plus, ale jak juz Ci wspominalem, oczy tez mi nie pasuja, ale ja tez mam problem zeby dobrze je pomalowac wiec Ci nie doradze 
i tak mysle ze skoro on ma tyle FH na sobie z przodu, to ten z ty??u, troche minimalistyczny IMO
ogolnie figsa mi sie podoba, zrob dobra podstawke i bedzie git
i tak mysle ze skoro on ma tyle FH na sobie z przodu, to ten z ty??u, troche minimalistyczny IMO
ogolnie figsa mi sie podoba, zrob dobra podstawke i bedzie git
Galharen, pamietaj ze wszystko co malujesz czerpie zrodlo z natury. Jesli nie jestes pewien, jak cos powinno wygladac, to sprobuj znalezc najblizsze odniesienie w rzeczywistosci. A do tego masz internet, ktory strasznie ulatwia szukanie, bo mozesz skorzystac np. z wyszukiwarki obrazow googla. I tak np. pod haslem "glow eye" znalazlem pierwszy prosty przyklad:
Click to see full-sized image
I jak juz wspomnial Mahon, blask ograniczony jest nosem, lukiem brwiowym i siega na wypuklosc policzka. Zauwaz, ze zrodlo swiatla zawsze jest silniejsze od poswiaty jaka daje. Oraz klasycznie krawedzie (tutaj oczodol) sa tez ostro podkreslone.
W przypadku swiecacych oczu poswiecilbym chwile na postudiowanie grafik z gier np. WoWa, Diablo itp., powinno byc pare fajnych przykladow.
Tak samo bedzie z laska. Rzucasz juz swiatlo na dlon i to bardzo mocno. Ale juz na karwaszu nie ma swiatla, ani odrobiny na plaszczu.
Probuj tez nakladac cieniowanie rownomiernie na roznych elementach. Nie mam na mysli, ze wszystko ma byc rownomiernie oswietlone, ale widze tutaj pewien brak konsekwencji:
- bardzo mocne highlighty na pasie biodrowym, sznurkach i wlosach
- duzo spokojniejsze highlighty na plaszczu
Ja bym sprobowal zmiekczyc te przejscia za ostre, a delikatnie jasniejszymi kreskami podciagnac wlasnie od gory plaszcz i krawedzie.
Na twarzy mozesz sprobowac dodac troche wiecej barw czerwieni i blekitow. Polecam tutaj tutorial Morsiego, ktory jest na forum.
Ciekaw jestem co tam jeszcze z podstawka zrobisz.
Ogolnie fajnie, wiec cisnij dalej!
Click to see full-sized imageI jak juz wspomnial Mahon, blask ograniczony jest nosem, lukiem brwiowym i siega na wypuklosc policzka. Zauwaz, ze zrodlo swiatla zawsze jest silniejsze od poswiaty jaka daje. Oraz klasycznie krawedzie (tutaj oczodol) sa tez ostro podkreslone.
W przypadku swiecacych oczu poswiecilbym chwile na postudiowanie grafik z gier np. WoWa, Diablo itp., powinno byc pare fajnych przykladow.
Tak samo bedzie z laska. Rzucasz juz swiatlo na dlon i to bardzo mocno. Ale juz na karwaszu nie ma swiatla, ani odrobiny na plaszczu.
Probuj tez nakladac cieniowanie rownomiernie na roznych elementach. Nie mam na mysli, ze wszystko ma byc rownomiernie oswietlone, ale widze tutaj pewien brak konsekwencji:
- bardzo mocne highlighty na pasie biodrowym, sznurkach i wlosach
- duzo spokojniejsze highlighty na plaszczu
Ja bym sprobowal zmiekczyc te przejscia za ostre, a delikatnie jasniejszymi kreskami podciagnac wlasnie od gory plaszcz i krawedzie.
Na twarzy mozesz sprobowac dodac troche wiecej barw czerwieni i blekitow. Polecam tutaj tutorial Morsiego, ktory jest na forum.
Ciekaw jestem co tam jeszcze z podstawka zrobisz.
Ogolnie fajnie, wiec cisnij dalej!

Click to see full-sized image
Click to see full-sized image
Click to see full-sized image
Click to see full-sized image




