[PL] Malunki C'tana

Jeśli chcecie pokazać swoje *ukończone* prace, to trafiliście we właściwe miejsce
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
Post Reply
Maru
Camera Expert
Camera Expert
Posts: 3631
Joined: 4 Jun 2005, o 01:22

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by Maru »

squigi mają wyglądać jak skaczące dupy
nie chodzi o zupy
a o to że rozłożyłeś na nich prawidłowo i odważnie światło

- za zwyczaj ludzie boja sie ich porządne rozjaśnić - tak jak by normalnie rozjaśnili kulkę w np berle i wychodzi im pomidor i to jeszcze jakiś taki uschnięty ]
a TT na gobnlinach to masz od dawna :P (nie na wszystkich ale na tych zielonych
"GOOD RACK CAN MAKE A DONKEY ATTACK LION"
https://maru.worldblogcafe.com/
Image
Ctan
Posts: 364
Joined: 14 Jun 2010, o 09:12
Location: Kraków / Proszowice
Contact:

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by Ctan »

duża szef goblinów atakuje, oko squiga to część figurki która najbardziej mi się podoba, na żywo wygląda jak prawdziwe :trampolin:

ImageClick to see full-sized image

ImageClick to see full-sized image

szkoda tylko, że na fotce nie wyszły metaliki :/ wrealu o wiele lepiej się prezentują... muszę dłużej posiedzieć z aparatem..... :bonk:
Last edited by Ctan on 25 Nov 2010, o 13:19, edited 1 time in total.
Image Image
arctica
Too fast for the rest of us
Posts: 3257
Joined: 26 Dec 2007, o 18:33
Location: UK

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by arctica »

I've always loved that model and you've painted it very well :) love how the colours all work well together. Great stuff ^^
quidamcorvus
Posts: 1078
Joined: 18 Apr 2009, o 18:15
Location: Żory/Katowice, Silesia, Poland

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by quidamcorvus »

Model fajny :) A oko wygląda jakby miało zaraz wyskoczyć :lol:
Image
mahon
Super Villain
Super Villain
Posts: 23961
Joined: 31 Mar 2005, o 23:36
Location: Poznan, Poland
Contact:

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by mahon »

nie narzekaj - wyszło ci zarówno malowanie jak i zdjęcie!
nawet te metaliki mi się bardzo podobają... i oko...

z wielką przykrością stwierdzam że czepianie się czegokolwiek byłoby przesadą - nawet dla mnie :oops:
-- Mahoń

Image

Back in the garage with my bullshit detector
Ctan
Posts: 364
Joined: 14 Jun 2010, o 09:12
Location: Kraków / Proszowice
Contact:

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by Ctan »

Ja wiem co źle wyszło, czerwona szmatka goblina, co prawda jest wycieniowana płynnie, ale za mało na niej światła.. jest taka nijaka trochę, z tyłu to widać najbardziej :D ale nie będę już dłubał przy tym gościu.. cała horda czeka tylko żeby zasmakować farby..

tu jeszcze jedna fota, ostatnia z sesji bo się akumulatory w aparacie wyczerpały :D Dzidomiot wygląda generalnie ok jak na godzinę malowania. Głównie wahe z scorched browna, smoke'a i drybrush, drybrush... Żółty prawie w całości drybrushowany. Pózniej tylko parę glazów z dark flesh i wyszedł cud miód dla oka, jak taki żółty serek :)
ogólnie taka lajtowa robótka przy tym była.. szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie malowania każdego detalu na dzidomiocie... w końcu to O&G brudasy jedne.. choć jakiśtam rozkład światła zenitalnego jest.

ImageClick to see full-sized image
Image Image
Maru
Camera Expert
Camera Expert
Posts: 3631
Joined: 4 Jun 2005, o 01:22

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by Maru »

o jejku znowu goblin z zębatym penisem .... .. ostatnio moda na ten model - to pewnie przez Wet Nurses ...

o wyrzutnia ementalerowa no widać w paru miejscach że ci metaliki wyjechały na drewno , ale ogólnie do gry sadzę że sie na luzie nada i w oczy koleć będzie swoja serowatością
"GOOD RACK CAN MAKE A DONKEY ATTACK LION"
https://maru.worldblogcafe.com/
Image
Slawol
Perpetuum Mobile
Perpetuum Mobile
Posts: 6075
Joined: 27 Feb 2007, o 20:47
Location: Gorzów Wlkp./Poland

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by Slawol »

mahon wrote:z wielką przykrością stwierdzam że czepianie się czegokolwiek byłoby przesadą - nawet dla mnie :oops:
Dlatego zostaw to innym :mrgreen:

Tylko do czego ja się przyczepię... :think: O, wiem! Na metalach nie ma rdzy i ten wściekły zwierz mógłby mieć kły zakrwawione! :lol:

Poza tym super :clap:

Ale oko to jest super! Co to? Zwykła farba (tam jakiś blending widzę mały chyba albo mi się wydaje), kropka i lakier, czy jak?

A spear chukka - podoba mi się, żywy, ognisty kolor, drewno mogłoby być odrobinę mocniej rozjaśnione.
Pozdrawiam/Best regards
Sławomir Borysowski

Image

Let’s put a smile on that face!
Ctan
Posts: 364
Joined: 14 Jun 2010, o 09:12
Location: Kraków / Proszowice
Contact:

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by Ctan »

oko - scorched red, później gore red aż do blood reda, na koniec blood red z żółtym (jakiś taki pomarańcz lekki) nakładałem to glejzami, udało się to zrobić bardzo płynnie. Nie wyobrażam sobie tego blendować na mokro na tak małej powierzchni :D Kropka z białego w górnej części i maźnięte błyszczącym bezbarwnym.
Tak banalnie proste a... Piorunujący efekt..

Dzidomiot.. Tutaj tylko żółty jest warty uwagi, drewno jest takie sobie, metaliki ciemne, zlewają się trochę z resztą, taki tabletop jak w założeniu ;)

Dorzucę jeszcze foty z dzisiejszego wieczornych malunków, moja pierwsza "makieta" do bitewniaków (jeszcze trochę wip) i drzewka z korzeni i gąbki.
Palisada gobów będzie jeszcze obklejona zardzewiałymi tarczami krasnali i innych nacji, narazie jest goła, nawet jeszcze trawa nie posiana, gdzieśtam wala się "bad moon" z plasticardu.. Co do samej konstrukcji to jest kilka listewek z balsy ale główny trzon stanowią mieszadełka do kawy (pozbierane z różnych kawiarni :shifty:)

ImageClick to see full-sized image

ImageClick to see full-sized image

ImageClick to see full-sized image

ImageClick to see full-sized image
Image Image
IRKUCK
Posts: 1993
Joined: 29 Aug 2005, o 14:20
Contact:

Re: [PL] Malunki lcs9

Post by IRKUCK »

jak na mieszadła do kawy :P to extra wyszło !!
co do goblinów i działka to też nieźle szczególnie jeżeli to model do gry :)
....::::Dar Makabere Tanza Des Vampires:::....
Image
Post Reply