[PL] Galeria Gildora

Jeśli chcecie pokazać swoje *ukończone* prace, to trafiliście we właściwe miejsce
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
mahon
Super Villain
Super Villain
Posts: 23961
Joined: 31 Mar 2005, o 23:36
Location: Poznan, Poland
Contact:

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by mahon »

...a swoją drogą to jestem przekonany, że niektóre części tego modelu zyskałyby gdybyś je po prostu płasko i starannie pomalował. ty się z kolei upierasz żeby wszędzie robić (nie do końca gładkie i czyste) przejścia. a to tak jak te świecące oczy - nie zawsze poprawia wygląd.

zobacz jak czasem np. u Deada płaski ale równo nałożony kolor dobrze działa...
-- Mahoń

Image

Back in the garage with my bullshit detector
mr_Denial
Posts: 364
Joined: 28 Sep 2010, o 11:15

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by mr_Denial »

No dobra, to jeszcze i ja pomarudze ;)

Na moje, to masz za dużo powierzchni o podobnym/takim samym kontraście.
Nieważne co malujesz czy to jest ubranie, czy tarcza, czy sztandar, to wszędzie jest taki sam kontrast i takie same Highlighty - do białego.
Zerknij jeszcze na jedną rzecz - w kilku miejscach pociągnąłeś czystą bielą jako kolorem bazowym, ten kolor posiada sztandar, ubranie i pewnie coś jeszcze(przynajmniej tak się wydaje na fotkach). Te elementy do tego wyglądają jak niecieniowane(do tego dajesz czarne krawędzie co wręcz wali po oczach tą bielą), a w sąsiedztwie z NMMem robi się "sialamaja" i NMM wcale już nie jest NMMem albo szata staje się folią aluminiową/metalem.

Reasumując uzyskuje efekt, że wszystko wygląda tak samo na cały modelu ;)

Natomiast jeśli to ma być model do gry, to OK! przynajmniej przeciwnik nie będzie narzekał, że cię nie zauważył ;)

Walcz dalej i się nie poddawaj, tylko czasem postaraj się wdrożyć prosty koncept - ładnie położone barwy podstawowe 2/3 warstwy koloru z tym, że o rzadszej konsystencji.
kacpero
Posts: 2287
Joined: 1 Dec 2005, o 16:27
Location: Poznan, Poland

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by kacpero »

Maru wrote:blood red + zielony albo cammo green = ceglasty

tylko z tym mixem do sztandaru to ostrożnie bo można przebomblować
bój się boga co to za mieszanka! dla Gildora taki brudny kolor chyba nie jest najlepszym rozwiazaniem..
@Gidor: niektore powierzchnie zaczynaja wygladac znosnie ale przewazająca większość jest po prostu niestaranna.. czeka Cie seria kolejnych cwiczen nad stopniowym nakladaniem warstw farby bez balaganu i brudzenia..
widze ze konturowanie zaczales juz trenowac.. to dobry kierunek tylko tak jak napisal mahon - kreseczki musza byc troche ciensze..
Stop competing with others. Start competing with yourself.
Image
Maru
Camera Expert
Camera Expert
Posts: 3631
Joined: 4 Jun 2005, o 01:22

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by Maru »

bój się boga co to za mieszanka! dla Gildora taki brudny kolor chyba nie jest najlepszym rozwiazaniem..
nie tam mieszanka jest gites - tylko nie powiedziałem jak to użyć .. i w tym problem
"GOOD RACK CAN MAKE A DONKEY ATTACK LION"
https://maru.worldblogcafe.com/
Image
mahon
Super Villain
Super Villain
Posts: 23961
Joined: 31 Mar 2005, o 23:36
Location: Poznan, Poland
Contact:

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by mahon »

kacpero wrote:bój się boga co to za mieszanka! dla Gildora taki brudny kolor chyba nie jest najlepszym rozwiazaniem..
PRAWDA PRAWDA! :lolsign:
-- Mahoń

Image

Back in the garage with my bullshit detector
Marek
Posts: 533
Joined: 30 Jun 2008, o 15:56
Location: Lublin

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by Marek »

Pewnie juz za pozno, ale jak tego feniksa na sztandarze zobaczylem, to podstawka lawowa mi sie od razu wydala najodpowiedniejsza.
Co do hipka, to efekt psuje faktycznie zbyt grube krawedziowanie czarnym i brak konsekwencji w umiejscowieniu zrodla swiatla. Jak ktos wyzej napisal, wszystkie powierzchnie, niezaleznie czy to zbroja, czy "szmatka" odbijaja swiatlo tak samo, co powoduje ze figurka wyglada dziwnie.
Natomiast freehand na sztandarze jest elegancki :)
*** de gustibus non est disputandum ***
mr_Denial
Posts: 364
Joined: 28 Sep 2010, o 11:15

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by mr_Denial »

Natomiast freehand na sztandarze jest elegancki
To jest chyba element rzeźby modelu, a nie freehand.
Tak się mnie wydaje, że GW chce wyjść naprzeciw graczom.
mahon
Super Villain
Super Villain
Posts: 23961
Joined: 31 Mar 2005, o 23:36
Location: Poznan, Poland
Contact:

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by mahon »

tak, teraz GW "rzeźbi fereehandy" :lol:
-- Mahoń

Image

Back in the garage with my bullshit detector
Marek
Posts: 533
Joined: 30 Jun 2008, o 15:56
Location: Lublin

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by Marek »

Nawet jezeli, to ladnie wyszedl.
Ale cos tak za bardzo podobnie na obu figurkach, dlatego zwrocilem uwage :)
*** de gustibus non est disputandum ***
Wojto
Posts: 351
Joined: 2 Apr 2009, o 19:49

Re: [PL] Galeria Gildora

Post by Wojto »

Mahoń :D


Jak już wspominałem na Mitrilu bardzo udany model .Nie chce mi się pisać tego samego :P


Pozdrawiam
Zbuduj z nami nową lepszą ePolske
Post Reply