...a swoją drogą to jestem przekonany, że niektóre części tego modelu zyskałyby gdybyś je po prostu płasko i starannie pomalował. ty się z kolei upierasz żeby wszędzie robić (nie do końca gładkie i czyste) przejścia. a to tak jak te świecące oczy - nie zawsze poprawia wygląd.
zobacz jak czasem np. u Deada płaski ale równo nałożony kolor dobrze działa...
[PL] Galeria Gildora
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
Re: [PL] Galeria Gildora
No dobra, to jeszcze i ja pomarudze 
Na moje, to masz za dużo powierzchni o podobnym/takim samym kontraście.
Nieważne co malujesz czy to jest ubranie, czy tarcza, czy sztandar, to wszędzie jest taki sam kontrast i takie same Highlighty - do białego.
Zerknij jeszcze na jedną rzecz - w kilku miejscach pociągnąłeś czystą bielą jako kolorem bazowym, ten kolor posiada sztandar, ubranie i pewnie coś jeszcze(przynajmniej tak się wydaje na fotkach). Te elementy do tego wyglądają jak niecieniowane(do tego dajesz czarne krawędzie co wręcz wali po oczach tą bielą), a w sąsiedztwie z NMMem robi się "sialamaja" i NMM wcale już nie jest NMMem albo szata staje się folią aluminiową/metalem.
Reasumując uzyskuje efekt, że wszystko wygląda tak samo na cały modelu
Natomiast jeśli to ma być model do gry, to OK! przynajmniej przeciwnik nie będzie narzekał, że cię nie zauważył
Walcz dalej i się nie poddawaj, tylko czasem postaraj się wdrożyć prosty koncept - ładnie położone barwy podstawowe 2/3 warstwy koloru z tym, że o rzadszej konsystencji.
Na moje, to masz za dużo powierzchni o podobnym/takim samym kontraście.
Nieważne co malujesz czy to jest ubranie, czy tarcza, czy sztandar, to wszędzie jest taki sam kontrast i takie same Highlighty - do białego.
Zerknij jeszcze na jedną rzecz - w kilku miejscach pociągnąłeś czystą bielą jako kolorem bazowym, ten kolor posiada sztandar, ubranie i pewnie coś jeszcze(przynajmniej tak się wydaje na fotkach). Te elementy do tego wyglądają jak niecieniowane(do tego dajesz czarne krawędzie co wręcz wali po oczach tą bielą), a w sąsiedztwie z NMMem robi się "sialamaja" i NMM wcale już nie jest NMMem albo szata staje się folią aluminiową/metalem.
Reasumując uzyskuje efekt, że wszystko wygląda tak samo na cały modelu
Natomiast jeśli to ma być model do gry, to OK! przynajmniej przeciwnik nie będzie narzekał, że cię nie zauważył
Walcz dalej i się nie poddawaj, tylko czasem postaraj się wdrożyć prosty koncept - ładnie położone barwy podstawowe 2/3 warstwy koloru z tym, że o rzadszej konsystencji.
Re: [PL] Galeria Gildora
bój się boga co to za mieszanka! dla Gildora taki brudny kolor chyba nie jest najlepszym rozwiazaniem..Maru wrote:blood red + zielony albo cammo green = ceglasty
tylko z tym mixem do sztandaru to ostrożnie bo można przebomblować
@Gidor: niektore powierzchnie zaczynaja wygladac znosnie ale przewazająca większość jest po prostu niestaranna.. czeka Cie seria kolejnych cwiczen nad stopniowym nakladaniem warstw farby bez balaganu i brudzenia..
widze ze konturowanie zaczales juz trenowac.. to dobry kierunek tylko tak jak napisal mahon - kreseczki musza byc troche ciensze..
Stop competing with others. Start competing with yourself.


Re: [PL] Galeria Gildora
nie tam mieszanka jest gites - tylko nie powiedziałem jak to użyć .. i w tym problembój się boga co to za mieszanka! dla Gildora taki brudny kolor chyba nie jest najlepszym rozwiazaniem..
Re: [PL] Galeria Gildora
PRAWDA PRAWDA!kacpero wrote:bój się boga co to za mieszanka! dla Gildora taki brudny kolor chyba nie jest najlepszym rozwiazaniem..
Re: [PL] Galeria Gildora
Pewnie juz za pozno, ale jak tego feniksa na sztandarze zobaczylem, to podstawka lawowa mi sie od razu wydala najodpowiedniejsza.
Co do hipka, to efekt psuje faktycznie zbyt grube krawedziowanie czarnym i brak konsekwencji w umiejscowieniu zrodla swiatla. Jak ktos wyzej napisal, wszystkie powierzchnie, niezaleznie czy to zbroja, czy "szmatka" odbijaja swiatlo tak samo, co powoduje ze figurka wyglada dziwnie.
Natomiast freehand na sztandarze jest elegancki
Co do hipka, to efekt psuje faktycznie zbyt grube krawedziowanie czarnym i brak konsekwencji w umiejscowieniu zrodla swiatla. Jak ktos wyzej napisal, wszystkie powierzchnie, niezaleznie czy to zbroja, czy "szmatka" odbijaja swiatlo tak samo, co powoduje ze figurka wyglada dziwnie.
Natomiast freehand na sztandarze jest elegancki
*** de gustibus non est disputandum ***
Re: [PL] Galeria Gildora
To jest chyba element rzeźby modelu, a nie freehand.Natomiast freehand na sztandarze jest elegancki
Tak się mnie wydaje, że GW chce wyjść naprzeciw graczom.
Re: [PL] Galeria Gildora
tak, teraz GW "rzeźbi fereehandy" 
Re: [PL] Galeria Gildora
Nawet jezeli, to ladnie wyszedl.
Ale cos tak za bardzo podobnie na obu figurkach, dlatego zwrocilem uwage
Ale cos tak za bardzo podobnie na obu figurkach, dlatego zwrocilem uwage
*** de gustibus non est disputandum ***
Re: [PL] Galeria Gildora
Mahoń
Jak już wspominałem na Mitrilu bardzo udany model .Nie chce mi się pisać tego samego
Pozdrawiam
Jak już wspominałem na Mitrilu bardzo udany model .Nie chce mi się pisać tego samego
Pozdrawiam
Zbuduj z nami nową lepszą ePolske


