Page 7 of 65
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 20 Nov 2010, o 20:48
by Maru
squigi mają wyglądać jak skaczące dupy
nie chodzi o zupy
a o to że rozłożyłeś na nich prawidłowo i odważnie światło
- za zwyczaj ludzie boja sie ich porządne rozjaśnić - tak jak by normalnie rozjaśnili kulkę w np berle i wychodzi im pomidor i to jeszcze jakiś taki uschnięty ]
a TT na gobnlinach to masz od dawna
(nie na wszystkich ale na tych zielonych
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 11:16
by Ctan
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 11:26
by arctica
I've always loved that model and you've painted it very well
love how the colours all work well together. Great stuff ^^
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 12:53
by quidamcorvus
Model fajny
A oko wygląda jakby miało zaraz wyskoczyć
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 13:24
by mahon
nie narzekaj - wyszło ci zarówno malowanie jak i zdjęcie!
nawet te metaliki mi się bardzo podobają... i oko...
z wielką przykrością stwierdzam że czepianie się czegokolwiek byłoby przesadą - nawet dla mnie
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 13:41
by Ctan
Ja wiem co źle wyszło, czerwona szmatka goblina, co prawda jest wycieniowana płynnie, ale za mało na niej światła.. jest taka nijaka trochę, z tyłu to widać najbardziej
ale nie będę już dłubał przy tym gościu.. cała horda czeka tylko żeby zasmakować farby..
tu jeszcze jedna fota, ostatnia z sesji bo się akumulatory w aparacie wyczerpały
Dzidomiot wygląda generalnie ok jak na godzinę malowania. Głównie wahe z scorched browna, smoke'a i drybrush, drybrush... Żółty prawie w całości drybrushowany. Pózniej tylko parę glazów z dark flesh i wyszedł cud miód dla oka, jak taki żółty serek
ogólnie taka lajtowa robótka przy tym była.. szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie malowania każdego detalu na dzidomiocie... w końcu to O&G brudasy jedne.. choć jakiśtam rozkład światła zenitalnego jest.
Click to see full-sized image
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 15:39
by Maru
o jejku znowu goblin z zębatym penisem .... .. ostatnio moda na ten model - to pewnie przez Wet Nurses ...
o wyrzutnia ementalerowa no widać w paru miejscach że ci metaliki wyjechały na drewno , ale ogólnie do gry sadzę że sie na luzie nada i w oczy koleć będzie swoja serowatością
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 20:23
by Slawol
mahon wrote:z wielką przykrością stwierdzam że czepianie się czegokolwiek byłoby przesadą - nawet dla mnie
Dlatego zostaw to innym
Tylko do czego ja się przyczepię...
O, wiem! Na metalach nie ma rdzy i ten wściekły zwierz mógłby mieć kły zakrwawione!
Poza tym super
Ale oko to jest super! Co to? Zwykła farba (tam jakiś blending widzę mały chyba albo mi się wydaje), kropka i lakier, czy jak?
A spear chukka - podoba mi się, żywy, ognisty kolor, drewno mogłoby być odrobinę mocniej rozjaśnione.
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 25 Nov 2010, o 21:24
by Ctan
oko - scorched red, później gore red aż do blood reda, na koniec blood red z żółtym (jakiś taki pomarańcz lekki) nakładałem to glejzami, udało się to zrobić bardzo płynnie. Nie wyobrażam sobie tego blendować na mokro na tak małej powierzchni
Kropka z białego w górnej części i maźnięte błyszczącym bezbarwnym.
Tak banalnie proste a... Piorunujący efekt..
Dzidomiot.. Tutaj tylko żółty jest warty uwagi, drewno jest takie sobie, metaliki ciemne, zlewają się trochę z resztą, taki tabletop jak w założeniu
Dorzucę jeszcze foty z dzisiejszego wieczornych malunków, moja pierwsza "makieta" do bitewniaków (jeszcze trochę wip) i drzewka z korzeni i gąbki.
Palisada gobów będzie jeszcze obklejona zardzewiałymi tarczami krasnali i innych nacji, narazie jest goła, nawet jeszcze trawa nie posiana, gdzieśtam wala się "bad moon" z plasticardu.. Co do samej konstrukcji to jest kilka listewek z balsy ale główny trzon stanowią mieszadełka do kawy (pozbierane z różnych kawiarni
)
Click to see full-sized image
Click to see full-sized image
Click to see full-sized image
Click to see full-sized image
Re: [PL] Malunki lcs9
Posted: 26 Nov 2010, o 12:50
by IRKUCK
jak na mieszadła do kawy
to extra wyszło !!
co do goblinów i działka to też nieźle szczególnie jeżeli to model do gry