Re: [PL] Aerograf i jego przydatność
Posted: 30 Mar 2012, o 09:58
Nie zgodze się:
1. normalny reduktor z manometrem i dodatkowo filtrem dziala tak:
- kompresor napełania zbiornik (niewazne ze ma 0.3L)
- za zbiornikiem jest ograncznik i manometr
- za ogranicznikiem jest wąż i aergraf
- wciskając spust w aero spuszczas zpowietrze ze zbiornika w kompresorze
- manomert na reduktorze wskazuje faktyczne ciśnienie , które podawane jest na wyjsciu do aero czyli mozesz sobie dokladnie to ustawic
- jak cisnienie spadnie ponizej 3bar to sie zalacza kompresor i wyrównuje cisnienie do 4 bar w zbiorniku wyrównawczym!
2. reduktor w tym kompresorze dziala tak, że wypuszcza powietrze ze zbiornika, zmniejszajac w nim cisnienie, zanim jeszcze nacisniesz spust w aerografie. Poporstu kompresor caly czas chce dojechac do 4barów ale nie moze, bo ten reduktor poprostu robi mu dzuire w zbiorniku! Ten manometr pokauje cisnienei w zbiorniku wyrownawczym defakto a nie na wyjsciu....
1. normalny reduktor z manometrem i dodatkowo filtrem dziala tak:
- kompresor napełania zbiornik (niewazne ze ma 0.3L)
- za zbiornikiem jest ograncznik i manometr
- za ogranicznikiem jest wąż i aergraf
- wciskając spust w aero spuszczas zpowietrze ze zbiornika w kompresorze
- manomert na reduktorze wskazuje faktyczne ciśnienie , które podawane jest na wyjsciu do aero czyli mozesz sobie dokladnie to ustawic
- jak cisnienie spadnie ponizej 3bar to sie zalacza kompresor i wyrównuje cisnienie do 4 bar w zbiorniku wyrównawczym!
2. reduktor w tym kompresorze dziala tak, że wypuszcza powietrze ze zbiornika, zmniejszajac w nim cisnienie, zanim jeszcze nacisniesz spust w aerografie. Poporstu kompresor caly czas chce dojechac do 4barów ale nie moze, bo ten reduktor poprostu robi mu dzuire w zbiorniku! Ten manometr pokauje cisnienei w zbiorniku wyrownawczym defakto a nie na wyjsciu....
