[PL]Stajnia dzikich pędzli - KeraM

Miejsce na prezentację i omawianie modeli, nad którymi ciągle pracujecie.
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat nie ukończonych modeli. Jeśli macie fotki gotowych prac, to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z WIPami.
KeraM
Posts: 197
Joined: 25 Feb 2011, o 23:47
Location: Wroclaw,Poland

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by KeraM »

Lord Kaldor Draigo w całej okazałości:
ImageClick to see full-sized image
ImageClick to see full-sized image
ImageClick to see full-sized image


Oceniajcie! Komentujcie! Krytykujcie!

Pozdrawiam,
KeraM
....Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.
przemo
Posts: 1031
Joined: 31 Oct 2005, o 14:25

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by przemo »

No to tak:
model jest nieczytelny. Mimo tego, że malowanie jest raczej dokładne to przez dobór podobnych kolorów do różnych elementów wszystko się zlewa. Powinieneś spróbować użyć barw do stworzenia kontrastu między różnymi szczegółami. Szczególnie tarcza i naramienniki są nieczytelne.

Poza tym postaraj się uzyskać większy kontrast w obrębie danego elementu. Np. przy płaszczu mógłbyś mocniej popracować światłocieniem (właśnie w celu uzyskania większego kontrastu).

No i pracuj nad gładkością przejść. Wszystko mogłoby być gładsze. Chociażby miecz.

Podstawka także jest za płaska, za monotonna, jakbyś wysypał na nią kupę pigmentu i tak zostawił.

To co mi się bardzo podoba, to że twarz jest dość jasna, a w okół niej jest bardzo ciemno, wręcz czarno, co ładnie przykuwa wzrok do twarzyczki. Kolejne fokal pointy na niebieskich elementach: miecz i flakonik również przykuwają wzrok. Ciekawe czy flakonik specjalnie zrobiłeś fokal pointem czy tak Ci wyszło :P Jeżeli specjalnie to flakonik jak i elementy w okół powinny być pomalowane najlepiej jak się da, w końcu tam kierujesz wzrok oglądającego.
IRKUCK
Posts: 1993
Joined: 29 Aug 2005, o 14:20
Contact:

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by IRKUCK »

Zgadzam się że model jest nieczytelny. Pancerz powinien mieć jakieś jeszcze rozjaśnienia i zlewa się z papierkami ;)
Kolejna sprawa to czerwony moim zdaniem jeszcze bardziej przytłacza model ( jak by był jaśniejszy kolor to inaczej by wyglądał)
Podstawka faktycznie trochę aż za dużo pigmentu
Na plus zaliczam twarz i miecz :D
....::::Dar Makabere Tanza Des Vampires:::....
Image
KeraM
Posts: 197
Joined: 25 Feb 2011, o 23:47
Location: Wroclaw,Poland

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by KeraM »

Ostatnio mam bardzo dużo pomysłów na temat figurek i ich malowaniu.Jednak mogę jak na razie pozwolić sobie na jeden i tutaj pojawia się pytanie,jaki model chcecie zobaczyć ode mnie:
-Urien Rakarth?
-Astorath the Grim?
-Chapter Master Gabriel Seth?
-Captain Lysander of the Imperial Fists?
-Commissar Yarrick?

Pozdrawiam,
KeraM
....Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.
Rentall
Posts: 913
Joined: 9 Apr 2007, o 23:01
Location: Poland

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by Rentall »

komisarz jarik
KeraM
Posts: 197
Joined: 25 Feb 2011, o 23:47
Location: Wroclaw,Poland

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by KeraM »

Komisarz jarik,bardzo fajny model tylko będę musiał zrobić małą konwersje.Bo ta jego prawa robo-łapa jest dziwna,pomiędzy metalowymi szponami umieszczę grota albo demona. :mrgreen: Będzie dużoooo krwi,błota. (oczywiście bez pigmentów ,albo w małym stopniu) W "świeżym" błocie nie znam się ale z tego co wiem trzeba mieć wikol,farbę i sprej błyszczący??

Bardzo fajny jest komisarz jarheada:https://www.coolminiornot.com/260655 I raczej będę się na nim wzorował.
....Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.
Rentall
Posts: 913
Joined: 9 Apr 2007, o 23:01
Location: Poland

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by Rentall »

tylko uwazaj zeby znowu nie wyszedl Ci usyfiony i nieczytelny model
KeraM
Posts: 197
Joined: 25 Feb 2011, o 23:47
Location: Wroclaw,Poland

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by KeraM »

Eeee i tak będzie nieczytelny.... :bonk: A tak na serio postaram się,ale nie wiadomo jak to wyjdzie ! :) Co do tuniki jarika dam brązową (od czerni) ,albo granatową ( też od czerni) .Robo-lape zrobię całą metalową,ale z obdartą niebieską farbą.A sztuczne oko i kabel za uchem zrobię na niebiesko.
....Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.
mahon
Super Villain
Super Villain
Posts: 23961
Joined: 31 Mar 2005, o 23:36
Location: Poznan, Poland
Contact:

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by mahon »

Jak dla mnie to chlopaki mają rację - wyszła taka szarobura nieczytelna breja. Kolory podobne, stłumione, światłocień jakiś bardziej efektowny to tylko na głowie widać...
Do tego podstawka płaska i nudna... mówię o kolorze oczywiście.

A można np. tak:

ImageClick to see full-sized image

Oczywiście to tylko bardzo szybki szkic, bo żeby to wyglądało dobrze, to by trzeba ręcznie szczegóły podmalować, a na to nie mam czasu, ale trochę świateł dołożyłem na szybko.
-- Mahoń

Image

Back in the garage with my bullshit detector
KeraM
Posts: 197
Joined: 25 Feb 2011, o 23:47
Location: Wroclaw,Poland

Re: [PL] Stajnia dzikich pędzli -KeraM

Post by KeraM »

mahon wrote:Do tego podstawka płaska i nudna... mówię o kolorze oczywiście.
Trzeba kupić nowe pigmenty. :)
mahon wrote:Kolory podobne, stłumione, światłocień
Niestety nadal mam nawyk rozbielania ...a raczej powinno się rozjaśniać żółcią,albo normalnie jakimś jaśniejszym czerwonym...
mahon wrote:wyszła taka szarobura nieczytelna breja
Zgadzam się,mogłem zrobić białe szmaty albo kremowe,zbroje dać jasną washowaną fioletem.
przemo wrote:No i pracuj nad gładkością przejść. Wszystko mogłoby być gładsze. Chociażby miecz.
Z gładkością mam bardzo bardzo duży problem...coraz to gorzej mi wychodzą.

Pozdrawiam,
KeraM
....Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.
Post Reply