Page 1 of 8

[PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 11 Dec 2011, o 16:57
by BoB Miniatures
Witam, to mój pierwszy post na forum, chciałem pokazać tu moje najciekawsze prace i w miarę upływu czasu umieszczać nowe. Będę wdzięczny za komentarze i wszelkie rady odnośnie modelowania.

Banner of Eternal Flame dla moich KotRów:

ImageClick to see full-sized image

Wrathy zrobione z szkieletów VC:

ImageClick to see full-sized image

Chimera z HE lwa:

ImageClick to see full-sized image

Mordheimowy niedźwiedź:

ImageClick to see full-sized image

Zabrak sith w ramach zabawy z Gwiezdnymi Wojnami:

ImageClick to see full-sized image

I Quarren Bounty Hunter:

ImageClick to see full-sized image

Zapraszam do komentowania :)

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 11 Dec 2011, o 17:05
by Nameless
witamy na forum :)
pierwszy link wstawilem w tagi [rimg] - to pozwala na umieszczenie duzych fot na forum.
reszte juz sam popraw :)

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 11 Dec 2011, o 19:16
by przemo
Coraz więcej rzeźb się pojawia na forum :dance: :dance:

Witamy na forum :)
Co do prac to:
-najbardziej podobają mi się chyba konwersje szkieletów :) Aczkolwiek kaptury mają kiepsko ulepione
-futro niedźwiedzia nie podoba mi się
-jedi ma mocno spaczoną anatomię

Walcz, walcz, najtrudniejsze jest chyba stworzenie odpowiedniej anatomii.

Z zaciekawieniem czekam na więcej prac :D

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 12 Dec 2011, o 15:15
by mr_Denial
Najlepsze są konwersje, szkielety mi się podobają.
Cała reszta cierpi niestety na problemy anatomiczne.

Chimera jest za sztywna, ma dziwną szyję i strasznie dużą głowę smoka.

Misiek jak opiera całe ciało na tej jednej łapie,
to na bank mu się powinno coś dziać ze szkieletem - taki zwierzęcy kontrapost :)
Do tego ma troszkę dziwną twarz :) Nie wiem czy taki zamiar, ale on się uśmiecha w konwencji czerwonego kapturka albo wilka i zająca i trochę wygląda jak by miał naciągniętą skórę.

Sith ma za długi tułów, a za małe nogi, z ręką też coś się niedobrego dzieje.
Anatomicznie najlepiej wyszedł chyba bounty hunter, ale ten z kolei leci na detalach.

Generalnie zajedobre początki! I tak trzymaj!

Kup książkę do anatomii, najlepiej taką dla artystów albo ściągnij coś z netu.
Możesz również sobie zrobić zdjęcie w pozie którą chcesz rzeźbić albo stanąć przed lustrem albo przybrać pozę i zobaczyć, które mięśnie/kości gdzie i jak ci się wyginają/przesuwają.
Modelowanie detali tak naprawdę jest proste i jest rzeczą drugorzędną przy rzeźbieniu figurki, jak spi....lisz anatomię to nic modelu nie uratuje, bo tak masz mózg zaprogramowany, że "każdy" nawet jak nie będzie wiedział co jest nie tak, to będzie wiedział, że coś na pewno :D

Powodzenia w dalszej zabawie!

Ps. Musisz popracować jeszcze nad gładkością rzeźby i blendingiem kolejnych porcji masy. Spróbuj pomalować to co już ulepiłeś i zobaczysz jak to się maluje i o co mi chodzi. Generalnie to dobre ćwiczenie na weryfikacje swoich poglądów i przekonań - pomalowanie własnego modelu/konwersji ;)

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 28 Dec 2011, o 01:04
by BoB Miniatures

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 28 Dec 2011, o 03:55
by Sly
Yoda super Ci wyszedl!

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 28 Dec 2011, o 12:12
by mahon
yoda naprawdę niezły! może to tylko takie wrażenie, ale wydaje mi się, że detale są trochę "ostro" wyrzeźbione, że brakuje im trochę łagodności i miękkości.

a jak jest naprawdę?

w każdym razie podobieństwo uchwyciłeś :)

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 28 Dec 2011, o 14:09
by BoB Miniatures
Wydaje mi się że są w porządku, troszkę je jeszcze przeszlifuje i powinno być ok...

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 4 Jan 2012, o 00:10
by BoB Miniatures

Re: [PL] BoB Miniatures - rzeźby i konwersje

Posted: 5 Jan 2012, o 19:52
by Flameon
No więc tak: ten wąż od strony technicznej jest całkiem ok, ale niestety pozycja jest bardzo statyczna, co w obecnych czasach już się niestety nie sprawdza, potrzeba mu więcej dynamiki. Poza tym fajnie, nie mam do czego się doczepić od strony technicznej za bardzo.

Czarodziejka ma całkiem niezłą anatomię dopóki nie spojrzy się na piersi, one naprawdę nie mogą tak wyglądać, nawet gdyby były silikonowe. Moim zdaniem najlepszym wyjściem tutaj jest zrobienie jej gorsetu, wtedy wyglądało by to bardziej naturalnie a także zwyczajnie ciekawiej. Nagie piersi w takiej wersji niestety nie wyglądają fajnie. Ręce są bardzo udane, natomiast nie wiem po co ten dmuchany diabeł na patyku, jak go zmienisz na zwykłe ostrze albo coś bardziej zmyślnego wyciętego z Plasticardu będzie super, teraz niestety odejmuje uroku całej figurce ;)

Reasumując najważniejsza rzecz czyli proporcje i anatomia wychodzą ci dość dobrze, tak więc pozostaje Ci tylko doskonalić umiejętności ;)

BTW uwielbiam tego niedźwiedzia :mrgreen: