[PL] Dead end.

Jeśli chcecie pokazać swoje *ukończone* prace, to trafiliście we właściwe miejsce
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
dead
Posts: 998
Joined: 19 Oct 2005, o 23:41
Location: Wejherowo
Contact:

[PL] Dead end.

Post by dead »

No i zalozylem sobie galeryjke gotowych prac coby sie podzielic z wami moimi ostatnimi dokonaniami :).

Spozniony o 1 dzien ale wrzucam fotki helleny - juz teraz widze ze pare elementow jeszcze bede musial poprawic ale mam nadzieje ze wylapiecie jeszcze pare niuansow ktore przeoczylem.
Teraz tylko przyszla pora na zalogantow i dokonczenie podstawki (tzn - naklejenie jeszcze troche "suchej trawki").

ImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized image

Tak sobie mysle coby moze te zolte przewodziki np powyciagac do bieli albo do czegos oscylujacego wokolo bieli ? W paru miejscach chyba tez oswietlenie od pochodni trzeba poprawic ale to mysle ze na koniec sie pokusze o takie rzeczy.

Musze przyznac ze mnie ten model wymeczyl - sklejanie potem prezmalowywanie elementow bo np po sklejeniu w calosc okazalo sie ze kolorystycznie wiele rezczy nie pasuje no ale tak to juz ze mna czesto jest. Do tego ten metal ... ubytki i inne takie -> wole plastik :D lub zywice i hellena w zywicy bylaby chyba najbardziej odpowiednim modelem.

No to zabieram sie za zalogantow.
Nameless
The Better Choice
The Better Choice
Posts: 17415
Joined: 21 Jun 2005, o 17:41
Location: Silesia, Poland
Contact:

Re: [PL] Dead end.

Post by Nameless »

w twoim stylu... efektownie, ale widac ze na stol.
pewnie tak mialo byc teraz, wiec to nie zarzut :)

kilka uwag na podstawie ostatniej foty:
1. zero swiatla z wnetrza, a chyba miala swiecic, co?
2. kilka niezbyt starannych elementow, jak szara czaszka
3. krawedziowanie - calkiem ladnie na lancuchach (choc ciagle bedziemy mowic, ze troche za grubo). to czemu tak nie zrobisz na czerwonych plytach na kolach i innych elementach?
4. metalowy pas wzdluz lufy - masz tam zadrapania. raz je oswietlasz z jednej strony, raz z drugiej - ta biala kreska nie jest na rysach zeby ladnie bylo, tylko jakis cel w sobie ma ;)
Nameless Painter Blog
==================================================
Image
sea.man
Chest of Colors
Chest of Colors
Posts: 4867
Joined: 4 Sep 2008, o 17:58
Location: Munich, Germany

Re: [PL] Dead end.

Post by sea.man »

mi sie rzuca w oczy 1 rzecz - biale guziki :P podejrzewam, ze to mialy byc nity ;)
ale one sa cale biale i nie wyglada to jakby bylo metalowe z blikami ;)
miniatures painted:
2011 - 83, 2012 - 38, 2013 - 45, 2014 - 56, 2015 - 95, 2016 - 106, 2017 - 22
dead
Posts: 998
Joined: 19 Oct 2005, o 23:41
Location: Wejherowo
Contact:

Re: [PL] Dead end.

Post by dead »

No i przyszla pora na moj model ktory zrobilem na V wymiane ;) - wszelkie komenty mile widziane (fotki wrecz bardzo duze i widac kazde niedociagniecie na nich ;) ).
ImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized image

Mam nadzieje ze tym razem wybilem sie ponad swoj "standard". Ciekawe jakbyscie ocenili ta prace.

Acha - czy jakas zyczliwa duszyczka pomoglaby mi powycinac fotki i wrzucic je na jakies jednolite tlo, tak by spokojnie moznabylo zapostowac na cmonie ? Jak coś służę oryginałami ;).
dead
Posts: 998
Joined: 19 Oct 2005, o 23:41
Location: Wejherowo
Contact:

Re: [PL] Dead end.

Post by dead »

helenka skonczona :D - przynajmniej dzieki tym fota widzicie kolory jakie sa w rzeczywistosci. Te wyzej co byly to nie oddawaly w rzeczywistosci tego co normalnie zmalowalem. W sumie wreszcie widze ze nasycenie kolorow to nie kwestia farbek a po prostu oswietlenia itp itd.

ImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized image

Pare zoomow na zaloge ;)
ImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized image
Caly czas ucze sie robic jakies sensowne zdjecia wiec sry za taka nieostrosc na tych zoomach.

Bardzo Was prosze o jakas krytyke i podpowiedzi. Jak widac na krasiach to zmienilem troche ujecie "złota" - oceńcie co lepiej wyglada (stara wersja na wiekszosci helleny) ... nowa na zalogantach :D
Maru
Camera Expert
Camera Expert
Posts: 3631
Joined: 4 Jun 2005, o 01:22

Re: [PL] Dead end.

Post by Maru »

khem .
to tak kolory do złotego masz dobre ale wykonanie juz obok - jeśli mam wybierać to załoganci i niektóre wybrane fragmenty armaty - prostokąty przy lufie i może "belka" na wierzchu
natomiast elementem którego nie czaję ani na krasnalach ani na undedze sa te niebieskie miecze - co one magiczne ?? a może z szkła / lodu czy cuś ??
a no i skóra na krasnalach to chyba ich najsłabszy element - masz na słocie połyski - czyli musi być światło - niema go na skórze - jest płaska w zasadzie - 2 kolory tylko - dodaj zenitala czy cuś albo jakieś odcienie do tego
"GOOD RACK CAN MAKE A DONKEY ATTACK LION"
http://maru.worldblogcafe.com/
Image
Rentall
Posts: 913
Joined: 9 Apr 2007, o 23:01
Location: Poland

Re: [PL] Dead end.

Post by Rentall »

nowy sposob malowania zlota zdecydowanie lepszy i mniej koscisto-ziemisty, a bardziej idący ku złotemu. Teraz popracuj nad wygladzaniem przejsc i bedzie igła :)
Marta
Posts: 1840
Joined: 22 Apr 2009, o 20:24
Location: London
Contact:

Re: [PL] Dead end.

Post by Marta »

Mi sie wszystko wydaje takie troche rozmyte, gumowo-maslane, ale to moze byc wina niewyostrzonych fotek.
Kolor zlota jest calkiem fajny, ale brakuje jeszcze starannosci.
Chociaz z drugiej strony moze to kwestia tego na jaki poziom malujesz. NMM dla mnie osobiscie jest dosyc pracochlonna technika, wymagajaca duzo starannosci i pracy zeby figsa wygladala dobrze, wiec nie wiem czy skusilabym sie na stosowanie jej w niskopoziomowych pracach. No ale to w koncu twoje prace, wiec nie mi sie wcinac w dobor technik:)

peace
'eM
Impossible is Nothing!!
Twisted Brushes
dead
Posts: 998
Joined: 19 Oct 2005, o 23:41
Location: Wejherowo
Contact:

Re: [PL] Dead end.

Post by dead »

Maru wrote:natomiast elementem którego nie czaję ani na krasnalach ani na undedze sa te niebieskie miecze - co one magiczne ?? a może z szkła / lodu czy cuś ??
a no i skóra na krasnalach to chyba ich najsłabszy element - masz na słocie połyski - czyli musi być światło - niema go na skórze - jest płaska w zasadzie - 2 kolory tylko - dodaj zenitala czy cuś albo jakieś odcienie do tego
W sumie co do skory to trudno racji nie przyznac ... moglbym po prostu walnac tam jakies ocieplenie barw od pochodni i innych swiecacych elementow i tak pewnie postaram sie zrobic (czy wyjdzie nie wiem). Ogolem "kolorow" tam jest sporo ale wszystko w jednym tonie daltego wyglada "dwukolorowo". Zbyt malo odwaznie do tego podszedlem.

Co do ostrzy to czemu nie kumasz? Widac kto gral w Warhammera :P. Wighty maja wight blades - ostrza dajace magiczne ataki (w sumie chcialem zielonkawe ale nie podobal mi sie zielony :P i poszedlem w niebieski). Krasie to tak samo jakos wyszlo - "nmm" byl zbyt kamienisty to mu nadalem delikatnego niebieskiego odcienia bo w sumie tutaj "realizmu i logiki" nie musze sie trzymac. Hellcannon jest DEMONEM wiec czemu krasie nie mialyby uzywac jakis zakletych magicznych sprzetow do jego obslugi :P.

Tak wiec akurat w przypadku krasi efekt niezamierzony - ot wybrniecie z nieudolnej proby srebra. Natomiast BSB od poczatku mial miec niebieskie ostrze ;).

Rentall wrote:nowy sposob malowania zlota zdecydowanie lepszy i mniej koscisto-ziemisty, a bardziej idący ku złotemu. Teraz popracuj nad wygladzaniem przejsc i bedzie igła :)
Wrocilem do snejka (olalem reaperowe palomino gold). Niby bardzo podobny kolorek ale jednak nie do konca - snejk jest bardziej intensywny i nasycony i wiecej w nim chyba zolci (choc ja tak bardzo jakos tego nie widze ze wzgledu na ten daltonizm - ale jakos potem finalny efekt zauwazam) ... do tego dodalem troche zolci w rozjasnieniach - ogolem pewnie bede staral sie jakos to rozwijac coby nadac "zlotu" zloto :D

A gladkosc caly czas staram sie jakos poprawiac. Maska srodkowego zaloganta jakos mi sie najbardziej podoba.
Marta wrote:Mi sie wszystko wydaje takie troche rozmyte, gumowo-maslane, ale to moze byc wina niewyostrzonych fotek.
Kolor zlota jest calkiem fajny, ale brakuje jeszcze starannosci.
Chociaz z drugiej strony moze to kwestia tego na jaki poziom malujesz. NMM dla mnie osobiscie jest dosyc pracochlonna technika, wymagajaca duzo starannosci i pracy zeby figsa wygladala dobrze, wiec nie wiem czy skusilabym sie na stosowanie jej w niskopoziomowych pracach. No ale to w koncu twoje prace, wiec nie mi sie wcinac w dobor technik:)

peace
'eM
I znow co racja to racja - nie chcialem sie tykac NMM bo wiem ze bedzie to "krzyz panski", ale coz podjalem sie tej armii i jakos musze z tego wybrnac (dobrze ze jest to malowane dla przyjaciela). Przy okazji moze sie czegos wiecej naucze. Poziom jest typowo armijny (chce sie zblizyc do 3ki a na herosach chcialbym osiagnac pelna 3 - choc mysle ze przy moich umiejetnosciach bedzie ciezko ale trzeba sie starac - zreszta poziomy sa sprawa indywidualna).


Dzieki za komenty - w sumie sporo eksperymentuje na tej armii i zaluje ze nie stac mnie (czasowo) na przemalowanie reszty hellenki wg nowych schematow. A przy okazji nawet jakbym sie skusil to ciezko by sie to przemalowywalo (wole paciac niezlozone figsy takich rozmiarow).
Nie wiem co bedzie teraz nastepne - rydwan? konnica? jurgen? Zobaczymy i bede liczyl na wasza ocene i krytyke. Mysle ze teraz z kazdym nastepnym modelem bedzie juz coraz lepiej.
dead
Posts: 998
Joined: 19 Oct 2005, o 23:41
Location: Wejherowo
Contact:

Re: [PL] Dead end.

Post by dead »

ImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized imageImageClick to see full-sized image

Kolejna rzecz "skonczona" bo brakuje jeszcze herosa do kosza. W sumie ten model dosc dobrze obrazuje ktore elementy byly wczesniej a ktore pozniej robione :D. Mam nadzieje ze jakosc jest wystarczajaca jak na standardy armijne!
Post Reply