
1. Space Marine
Sensacja w Gorzowie i całe szczęście, że mi wtedy z ręki nie wypadł z wrażenia

Malowanie na pewno możesz pokazać nam lepsze, więc więcej się nie czepiam

2. Krasnal
No i tutaj zachwyt mój wielki, serio! Drzewko się rewelacyjnie owija wokół tego fragmentu budowli, czy co to tam jest. Mam tylko uwagę odnośnie samego wykonania - nie jestem pewien, ale wygląda mi to na zwykłe, surowe drzewko. Uważam, że naturalne elementy trzeba jednak malować albo chociaż w pewnym stopniu zespolić z podstawką/tematem pracy/teren itd. W modelarstwie tradycyjnym tego aż tak nie widać, ale tutaj, przy malowaniu fantastycznym - za mocno mi to czasami odstaje i to widzę ogólnie w różnych pracach w Internecie. Zupełnie jakby to był tylko badyl przyklejony do podstawki, mimo że pasuje idealnie kształtem i w ogóle.
Sam gdzieś kiedyś wspominałeś, że elementy naturalne (np. gałęzie) potrafią dobrze wyglądać jako drzewko, a niektóre nie potrafią. Ja do tego dołożyłbym trochę modelarskiej roboty i będzie cacy.
Samo malowanie figurki typowe dla Ciebie: ostre, kontrastowe i wyraźne. Na pewno nie pasuje mi na trzonku topora odcień czerwieni i pochodne. Same schody i fragment łuku bardzo mi przypadły do gustu.
3. Manhunter
Ze wszystkich prac tutaj mi się ten badyl najmniej podoba, ale i tak nie jest najgorszy



Za to drewno rewelacyjne! I światło na nim. Reszta detali w Twoim stylu, który wyżej krótko opisałem. Sam dobór kolorów jak najbardziej mi pasuje, ale skóra jest zdecydowanie zbyt krwista.
4. Judas
Świetny ten model jest, malowałem go kieeedyś dawno


Malowanie wampirze, nie powiem: blady jest, ma czerwieni trochę w ciuchach i zbroja złota. Podoba się.
Za to drzewko jest zarąbiste!



A tak serio: już gdzieś kiedyś rozmawiałem o Twoich pracach i jedno masz opanowane: kompozycję! Serio. Ile razy oglądam Twoje prace, to widać dopasowanie terenu, dodatków, a także ich rozmieszczenie, co jest bardzo ważne. Umiesz zbudować scenkę, która jest wyważona, nie przesadzona, a nawet dopasowana do pozy modelu. Jeśli model jest jakiś taki zwarty i niezbyt dynamiczny, to robisz "otoczkę", kiedy model jest pochylony - robisz jakąś taką "przeciwwagę" z terenu itd... Nie ma pustych, niepotrzebnych miejsc u Ciebie i na GS-ie w Gorzowie już to chyba kiedyś wspominałem przy tej pracy z innym drzewkiem, chyba zwycięskiej zresztą
