[PL] Szukam pomocy - początkujący

Jak ktoś osiągnął ten efekt? A jak ja bym mógł to zrobić?
Post Reply
ajduk

[PL] Szukam pomocy - początkujący

Post by ajduk »

Witam wszystkich,

Tak jak w temacie jestem początkującym malarzem. Trochę się zbierałem by napisać tego posta.
Już jakieś 12 lat temu miałem styczność z figurkami. Jednak nie miałem jakiegoś zapału i chęci do malowania (prędzej do grania). Ostatnio naszło mnie na zagłębienie się w malowanie. Pierwsze figurki nad którymi pracuję, to space marines z Warhammer 40.000 Paint Set. Poczytałem trochę artykułów na temat technik malarskich i muszę stwierdzić że bardzo dużo się zmieniło od tamtego czasu. Co mi wyszło postaram się wstawić w najbliższym czasie.

Zdaje sobie sprawę że czeka mnie dłłłługa droga by dojść do wprawy i osiągnąć wysoki poziom. Dlatego zacząłem szukać osób z Warszawy które mogły by pokazać mi parę technik na żywo. Czy nawet poinstruować początkującego co robi źle.
Farbki swoje posiadam jak i również pędzle (jak będzie trzeba, kupie więcej potrzebnych kolorów).
Wszelkiego rodzaju pomoc mile widziana :)
Nameless
The Better Choice
The Better Choice
Posts: 17415
Joined: 21 Jun 2005, o 17:41
Location: Silesia, Poland
Contact:

Re: [PL] Szukam pomocy - początkujący

Post by Nameless »

witam na forum :)
zerknij do dzialu "konkursy, imprezy, spotkania", masz tam temat "spotkania malarskie w wawie". chlopaki co jakis czas umawiaja sie na wspolne malowanie, a ze maja tam prawdziwych specow to nie ma dla ciebie chyba lepszej okazji na nauke :)
a tymczasem zapraszam do pokazywania fot na forum :)
Nameless Painter Blog
==================================================
Image
przemo
Posts: 1031
Joined: 31 Oct 2005, o 14:25

Re: [PL] Szukam pomocy - początkujący

Post by przemo »

Nameless dobrze mówi:
-zrób swój temat i wrzucaj fotki z postępu nad pracami, pytaj i słuchaj rad